• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Lendo - Forumets favorit
2. Compricer - Jämför lån (ny)
3. Zmarta - Ett bra alternativ
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Samla lån 350 000 kr

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Jag sökte via advisa.. fick bara cashbuddy som aktör 25k ...sökte samla lån 350k.
Dock med anmärkning...

Ska göra ett nytt försök när den försvinner från uc den 9januari..
Frågan är självklart hur ser bankerna på att jag precis gjort en advisa ansökan den 27e och plötsligt en lendo ansökan den 10 januari inte ens 2 veckor imellan..

Frågan är dock om jag tar cashbuddy på 25k för att överleva månaden ut...
När ni har lånat från cashbuddy
Hur långt tar det tills man får pengarna
Samt begär dom kompletteringar i lönespecc arbetsgivarintyg kontoutrag
Tacksam för svar!
Cash Buddy begärde inget från mig och pengarna kom in väldigt snabbt, tror det var samma dag, annars dagen efter.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Affeh.

V.I.P
Poäng: 147
Blev medlem
21 November 2017
Meddelanden
324
Mottagna reaktioner
37
Poäng
147
Ok får hoppas på det bästa..
Men en annan fråga nu har jag total blanco på 386k synligt.
Har uc 5.5%
9ff . En försvinner 22 januari

Min anmärkning försvinner 9 januari.

Jag vill givetvis samla alla mina lån till ett befintligt lån, 350k
Men vad är chansen att jag blir beviljat det.
Det känns som om för varje år som går så blir bara bankerna hårdare och hårdare..

Dom vill gärna låna ut pengar men sen när man vill samla alla lån till ett befintligt lån så får man kuk fattar inte hur det här jävla systemet är uppbyggt på...

Jag önskar att jag aldrig tog lån nu känns dom som en börda snarare än tillfällig räddning....
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Idag försvann en ff på mig och jag sökte via Lendo på 400k, har fått 5 erbjudande.

Remember erbjuder lån på hela beloppet med 8,41% ränta.

Ikano erbjuder 350k med 6.1% ränta.

Vilken av dessa bankerna är smidigast att ha? Hur snabba är de att betala ut? Använder de bankid eller är det postgång som gäller? Vid betalning kan man då använda e-faktura/autogiro? Någon som har svar?
 

Maipenrai

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
9 Oktober 2016
Meddelanden
152
Mottagna reaktioner
59
Poäng
177
Idag försvann en ff på mig och jag sökte via Lendo på 400k, har fått 5 erbjudande.

Remember erbjuder lån på hela beloppet med 8,41% ränta.

Ikano erbjuder 350k med 6.1% ränta.

Vilken av dessa bankerna är smidigast att ha? Hur snabba är de att betala ut? Använder de bankid eller är det postgång som gäller? Vid betalning kan man då använda e-faktura/autogiro? Någon som har svar?

Sjukt bra från Ikano med dina förutsättningar.
 

Svart Kaffe

V.I.P
Poäng: 417
Blev medlem
29 Mars 2019
Meddelanden
588
Mottagna reaktioner
228
Poäng
417
Idag försvann en ff på mig och jag sökte via Lendo på 400k, har fått 5 erbjudande.

Remember erbjuder lån på hela beloppet med 8,41% ränta.

Ikano erbjuder 350k med 6.1% ränta.

Vilken av dessa bankerna är smidigast att ha? Hur snabba är de att betala ut? Använder de bankid eller är det postgång som gäller? Vid betalning kan man då använda e-faktura/autogiro? Någon som har svar?
Tjenare, enligt mig lika smidiga båda 2, BankID på båda och det tog mig ca 2-3 dagar så hade man pengarna. Remember e-faktura o Ikano autogiro. Men jag har läst här att många haft problem med Ikano ingen BankID med mm...
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Tjenare, enligt mig lika smidiga båda 2, BankID på båda och det tog mig ca 2-3 dagar så hade man pengarna. Remember e-faktura o Ikano autogiro. Men jag har läst här att många haft problem med Ikano ingen BankID med mm...
Jag har också läst att många haft problem med Ikano så jag valde Remember trots att Ikano hade betydligt bättre ränta. När jag väl godkänt via Lendo kunde jag låna upp till 440k, vilket jag godkände. Lånet är nu godkänt och väntar nu på att min banken ska verifiera kontonr för utbetalning.
 
Senast ändrad:
T

Tada

Gäst
Poäng: 0
Jag har också läst att många haft problem med Ikano så jag valde Remember trots att Ikano hade betydligt bättre ränta. När jag väl godkänt via Lendo kunde jag låna upp till 440k, vilket jag godkände. Lånet är nu godkänt och väntar nu på att min banken ska bekräfta verifiera kontonr för utbetalning.

Vilken ut score hamnade du på när ff försvann och du ansökte ??
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Vilken ut score hamnade du på när ff försvann och du ansökte ??
Jag hade väntat i flera dagar för att få se min nya uc. Men ingenting hände när en ff försvann. Men det ser självklart bättre ut för banken när man har mindre förfrågningar.
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Fick ikväll mail om att lånet är utbetalt. Ser fram emot nästa vecka då det ska lösas en massa lån.
 

Mikee

Viktig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
8 Maj 2019
Meddelanden
85
Mottagna reaktioner
36
Poäng
137
Idag landade pengarna på mitt konto. Sjukt skön känsla att kunna betala bort en massa skräplån.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp